Wybór uniwersalnych gadżetów reklamowych to wygodne rozwiązanie. Uniwersalne są kubki, długopisy czy breloki – ale czy są takie również kosmetyczki? Przy pierwszym skojarzeniu przypisujemy je przede wszystkim kobietom, które posiadając dziesiątki różnego typu kosmetyków, potrzebują dla nich odpowiedniego opakowania. Wbrew pozorom, kosmetyczka przyda się jednak również mężczyźnie i to nie tylko w okresie wakacyjnych wyjazdów.
Zastosowanie kosmetyczek – w podróży i na co dzień
Kosmetyczka z logo może okazać się przydatna zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje, czyli podczas wyjazdów – tych krótkich i tych dłuższych. Takie niewielkie torebki, często z dużą ilością przegródek, pozwalają na wygodne przechowywanie i segregację wszelkich posiadanych preparatów od szamponów i żeli pod prysznic aż po błyszczyki czy kredki do oczu. Kosmetyczki są użyteczne dla każdego, bo przecież wszyscy niezależnie od wieku dbają o higienę. Mężczyźni będą przechowywać w nich głównie produkty do mycia ciała czy pielęgnacji zarostu, zaś kobiety również kosmetyki kolorowe. Kosmetyczka jest niezbędna w łazience, w torbie podróżnej, a bardzo często także w pracy, zwłaszcza jeśli mamy w niej kontakt z klientem.
Kosmetyczka z logo – jakie są plusy takiego rozwiązania?
Ustaliliśmy, że kosmetyczka jest produktem praktycznym i stosunkowo uniwersalnym. Czy zatem sprawdzi się jako gadżet reklamowy? Z pewnością dostępne na niej miejsce do zadruku pozwoli umieścić na produkcie nie tylko logo, ale też nazwę firmy, jej hasło marketingowe, czy nawet grafikę. Im bardziej funkcjonalny, ciekawie zaprojektowany model wybierzemy, tym większe wrażenie wywrze on na kliencie. Kosmetyczki z logo nie będą co prawda typowo „ruchomą” reklamą, ale z pewnością pomogą zbudować pozytywny wizerunek marki w oczach konsumenta. Inne gadżety z logo dostępne na Gadzety.pl